Frågestund!

Emma Johansson / 08 Maj, 2011 - 15:28 / Allmänt

Har en frågestund,ni får fråga mig hur många frågor som helst och vad ni vill. Jag kommer svara ärligt,kom igen!!!


Postat av: nadja

gillar du crille wikman ?

2011-05-09 @ 22:05:01
URL: http://nadjavennstrom.blogg.se/
Postat av: vendela

Vem är du kär i ? ;)

2011-05-10 @ 16:28:26
URL: http://wellajohansson.blogg.se/
Postat av: ebba

gillaru petter ännu?



varför lägger du upp så mycket bilder på din hund?



har du en egen häst?



vem är du kär i?

2011-05-10 @ 16:29:38
Postat av: vendela

vad hette din första kille?;)



vem är du kär i ? ;D



2011-05-10 @ 16:30:44
URL: http://wellajohansson.blogg.se/
Postat av: ylva

har du nån gång pussat en kille (inte din pappa)

2011-05-12 @ 20:34:56
URL: http://ylvaaberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

emma du suger

2011-05-12 @ 22:00:57
Postat av: johan

hej emma jag har några frågor till dig som du måste svara på , för jag tycker du verkar vara en rätt så ganska cooll, schysst brud :)



1. tänder du på hår under armarna och på andra delar av kroppen ( tänker eftersom du inte rakar dig)



2. har du haft någon av dessa sjukdommar, : hemorojder, herpes, HIV eller munsår. för det verkar som om du har haft nått av dessa problem när du inte ser så frisk ut kanske du inte har återhämtat dig änn.



3. har du haft nån sort av intim kontakt med en kille. som inte är din far, hund, bror , morfar eller farfar.



4. har du gått till the next level . och haft lite ormen i hålet och i sånna fall ettan eller tvåan eller varför inte 69 när man ändå håller på ? och om du har haft nån av dem där, vilken njöt du mest av?



5. hur är de med hunden. den börjar se lite risig ut?



6. har du tänkt på att införa något slags skönhetsingrepp, för man kan alltid se bättre ut än va man gör.



7. har du något tips på hur man får en sådan bra och stilig stil som du har. jag beundrar dig.



8. gillar du coop mycket ? för verkar som att du är på väg och flytta dit.



9. har du några vänner. som inte är din syster eller nån i din familj.



10. känner du dig stött av dessa frågor som jag ställer dig ? det är bara för att jag vill veta mer om just dig emma johansson ♥tack på förhand hejdå !

2011-05-13 @ 13:37:35
Postat av: Sara

1. om du fick välja ett ställe att åka till vilket skulle det vara?



2. varför gillar du crille?



3. vill du börja umgås med mig igen? <3

2011-05-15 @ 19:38:20
URL: http://saraforssyouknow.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: