JAG HAR JÄTTE DÅLIGT TÅLAMOD

Emma Johansson / 11 Mars, 2011 - 12:41 / Allmänt

Hej! Jag har jätte dåligt tålamod,vissa kan skriva dumma saker till mig,vissa dumma saker bryr jag mig inte om men vissa blir jag jävligt förbannad på jag fick en dum kommentar av en tjej på msn som sa så här du är inte speciellt fin,den som har skrivit de här brukar titta på min blogg. Jag blev skit sur jag visste nästan inte vad jag skulle göra och jag började gråta,asså jag fattar inte hur du is hålla på med mig för jag har inte gjort dig någonting. Asså om inte du slutar hålla på att hacka på mig framför din dataskärm kan du kaxa face mot face. Jag vill inte kaxa mot dig för då är jag lika skyldig,jag hoppas du slutar. En sak till: Om ni vill kaxa,kaxa inte framför eran dataskärm,vi kan ta de face mot face.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: