IDOL <3

Emma Johansson / 22 Mars, 2011 - 11:25 / Allmänt

Hej!:) jag började 8 och jag slutade före 10,härligt! :) jag har hunnit göra massa saker. Linnea slutar tror jag 1 och när hon har slutat ska jag vänta på att hon är i kullen,jag ska vara med henne,jag vet inte om hon ska komma till hem direkt när hon har hoppat av bussen eller om hon ska hem. Jag ska vara med henne tills jag ska fara på ds om  med mamma,jag hoppas vi ska på coop också :D

Igår läste jag om idol 2011,det kommer vara en ny programledare och det kommer vara 2 till som ska vara jury. Jag har lakt upp bild på juryn och på programledaren,dom som är jury är.

Laila Bagge Wahlgren
Anders Bagge
Alexander Bard
Pelle Lindell

Den som ska vara programledare är.

Pär Lernström

Förra årets idol fick man söka när man var 16 och när man var äldre. Det här året får man söka när man är 15 och när man är äldre.


Om du klickar på länken kommer du till idols hemsida :)

http://www.tv4.se/idol


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: