HAR RIDIT PONTUS

Emma Johansson / 04 Mars, 2011 - 18:46 / Allmänt

Jag kom till stallet före 8, vi fick vänta ganska länge innan vi kunde ta ut en häst för dom fick senare mat. När jag var klar med att ta ut började jag mocka, jag har mockat till klubbisar och Blå. När jag var i höladan kom lotta in,hon frågade om jag vela rida. Jag fick rida Pontus,han var jätte duktig,han bockade inte,jag kom hem från stallet kanske halv 5. Snart ska jag gå till duschen,jag ska fara med Linnea på en invigning,den börjar 9,när vi har vart där ska jag hem,jag tror Linnea också ska komma till mig,hon kanske ska sova hos mig. Imorgon ska jag fara på coop :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D Fan vad kul :D
Jag kommer fota när vi är på coop och jag kommer fota när vi är på invigningen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: