Det var en underbar dag igår :D

Emma Johansson / 05 Juni, 2011 - 12:52 / Allmänt

igår var jag i stallet 2 gånger, jag for vid kanske 8 på morgon och då tog jag ut han,mockade,fyllde hö,fyllde vatten i hagen,täckade han och sopade! och när jag var klar så for jag hem och jag var hemma kanske 2 timmar, jag vet inte och sen for jag till stallet igen och då tog jag in han,var ute med han, borsta han, och massa mer och sen när jag var klar så for jag hem. När jag kom hem gjorde jag inte så mycke, jag var med Linnea en stund, vi tittade på Big Brother och jag åt och vi gick på en prommis med Elvis. När jag hade gjort allt de där sp gjort jag inte så mycke och sen hängde mamma upp mina gardiner och sen städade jag mitt rum och sen hoppade jag in i duschen, efter jag hade duschat så fixade jag mig och sen for jag,pappa & Elvis till kiosken, jag köpte godis och sen for vi hem igen, när jag kom hem så gick jag till tv:n och tittade postkodsmiljonären, myyyys! efter en stund så började kvällen är din och den såg jag också :) när jag hade tittat tv så gick jag till datan och snackade med en kille och min syster, roligt! det var en underbar dag igår :D






fotade en bild på mig och blå :)♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: