23:25

Emma Johansson / 25 Juli, 2011 - 23:25 / Allmänt

Tja, for till coop och lämna filmen som jag & Linnea hyrde kanske efter 2 eller kanske vid 3 och efter de for jag till Stallet, jag var i stallet kanske till vid 5 eller kanske efter 5. Senare så kom Sara, vi har vart här, åkt moppe, vart hos nån. Hon skulle hämta nånting och så skulle hon betala nånting, efter de for vi till kullen, vi körde runt här ett tag och sen for vi hem till mig, för ett tag sen har Sara åkt hem. Jag har haft roligt idag. Imorgon ska jag vara med Linnea och på onsdag ska jag börja packa och jag vet inte om jag ska vara med Linnea, på torsdag ska jag fortsätta packa och jag ska gå på utställningsträning och på fredag ska jag på läger med Elvis och på lördag och söndag ska jag på läger :)


/emma
Postat av: FANNY (:

Thihi såå söt bild:)



KRAM<3

2011-07-26 @ 10:20:43
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Enya

sv; Tävlat off i lydnad och freestyle, men hon blir 1½ år idag faktiskt :D Så i helgen åker vi hela vägen upp till dalarna för att debutera off agility :)

2011-07-26 @ 11:52:23
URL: http://enrusselsdagar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: