JAG SKA RINGA STEFFI NU OCH HÖRA OM HON VILL FÖLJA MED MIG TILL STALLET

Emma Johansson / 08 Januari, 2011 - 10:04 / Allmänt

Hej. När jag steg upp för att väcka mamma så såg jag att Elvis inte var i korgen. Han hade gått och lakt sig i mamma och pappas säng, haha :) Jag ligger i min säng nu och bloggar, snart ska jag fixa mig iordning för jag ska fara till stallet, jag ska ringa och höra med Steffi om hon vill följa med. Jag ska ha blå :). Jag ska fota bilder när jag är i stallet. Jag bloggar mer snart puss :*





Postat av: Jag och min kompis

Ingen bryr sig!! fixa dina ögonbryn Det ser ut som om du har buskar ovanför ÖGONEN :O och raka dig under armarna.. ingen Gillar Buskar :S

2011-01-15 @ 22:40:06
URL: http://.....


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: