Rolig vecka♥

Emma Johansson / 27 December, 2011 - 16:44 / Allmänt

Idag är de Tisdag, har vart i sakka med madde och ridit islandshäst, de var svin kul. Vi galopperade i mjuksnö och upp för en lång backe, vi red i skogen, de var super super kul. De där är absolut någonting jag vill göra igen, vill gå på ridläger där i sommar. Jag hoppas jag får :) ikväll ska jag gå på en prommis med Elvis, mamma ska också me pappa vet jag inte, jag ser ju och efter de ska jag till Linnea, vi ska käka nudlar och kanske cama med ***** ;) imorgon ska jag till stallet tidigt, ska på hoppträning, ska hoppa hjärtat. Alex <3 de startar klockan 10.00 och slutar 12.00, satan vad kul♥ imorgon kväll ska jag träffa Lisa och Elmo, Elvis kommer bli super glad, kameran ska me, hurrni.. fotade inte när vi var i sakka men jag hoppas ni inte blir arg, hade fullt upp nästan hela tiden :) på torsdag och fredag blir de stallet, lördag är de nyår, söndag kanske jag ska rida Mini och på Måndag ska jag och Elvis fotas på provphoto, rolig vecka♥


/emma

Postat av: Karin

vad hette hästen du red? var dom snälla? hur såg de ut där? var de mysigt? var hästarna snälla? vem red din kompis? hur gick de? var de läskigt att rida över vägen? vilken plats red du på?

2011-12-27 @ 16:57:21
Postat av: :-)

Mycket kul du hittar på.Ahh alltid skönt med promenader :-)

2011-12-27 @ 20:15:52
Postat av: Hästgalen

Hur gick det på promenaden med din hund och dina föräldrar ..

2011-12-27 @ 22:14:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: