Nu och föralltid <3

Emma Johansson / 08 December, 2011 - 23:14 / Allmänt

Jag läste på Nellies blogg att de var en tjej som aldrig hade fått träffa sin bror för han har dött. Jag har 2 brorsor och jag har bråkat mycket med Emil men jag älskar honom lika mycke ändå, alla har säkert sagt  "jag hatar dig, du är så jävla dum i huve" men man älskar han ändå. Jag älskar mina bröder nu och föralltid <3

/emma
Postat av: * • ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ ¸. • * ¨ *• ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ ¸. • * ¨

Fint du skriver.* • ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ ¸. • * ¨ *• ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ ¸. • * ¨ Tycker inte man igentligen ska vara ovänner,Säger jag nått dumnt till nånn så vill jag ändå säga förlåt* • ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ ¸. • * ¨ *• ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ ¸. • * ¨

2011-12-08 @ 23:33:57
Postat av: Anonym

hur vet du de?

2011-12-09 @ 17:59:51


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: