Frågor & Svar :P

Emma Johansson / 03 December, 2011 - 23:40 / Allmänt

Från: johanna karlsson

Hejsan Emma! Jag läser din blogg varje dag jag rtcker en är grym! men nu har jag lite frågor till dig!

1. har du någon gång haft en kille? såfall vem? - nej :)
2. vad tycker du om dig själv? snygg/fin/ful? - jag är inte snygg och inte ful men jag är fin :)
3. hur känns det att börja högstadiet nästa år ?=) - Roligt :)
4. varför åkte du hem från praon på grans? - Jag saknade mamma och pappa jätte mycket
5. hur många läsare har du? - det är olika :)
6. varför börjar dugråta när någon tog din brorsas cykel? - det gjorde jag inte :)
7. kan inte du svar på dom här frågorna i en videoblogg,älska dina videoinlägg!!! - nej :)
8. hur många har du haft sex med? - 0

Från: Sanna

Vilka linjer ska du söka in till? :) - Handels :)

Från: Karin

1. betalar du för headern? - det är en tjej som heter Anna Form, hon har gjort om hela min blogg, det kostar 250:- och om du ska bara ha en header kostar de 150:- hennes hemsida heter www.annaform.se
2. isåfall hur mycket? - läs ovan vad jag skrev för priser ;)
3. vilken linja ska du gå? ska du typ gå på grans? - jag ska inte gå på Grans, jag vill de men då vill jag bo hemma, jag ska gå handels :)
4. isåfall ska dina föräldrar flytta med dig?? - läs ovan :)

Från: moa

kan du rida en häst på tygeln? - jag tror de :)
när vill du bli av med oskulden? -
rakar du muttan? - gör du?
hade du kunnat ha en kk? - nej :)
vill du ha barn? - inte nu :)
vill du bo kvar i gällivare? - ja :)
vem är snyggast i din klass? - haha jadu ;)
tycker du att de är viktigt att man väntar tills man har blivit byxmyndig innan man har sex? - kanske :)

Från: Anonym

Längtar du till julen - ja :)
Vad önskar du dig i julklapp? - massa saker men jag kan säga några saker. Ridkläder, Wii, kläder, ett kamerastativ
Ser dina föräldrar på idol? - ja :)
röker dina föräldrar? - inte pappa men mamma
Skulle du vilja ha en egen häst? - ja :)

Från: Anonym

Brukar du få mycket julklappar. - ja :)
hur många syskon har du. - 4 :)
brukar ni fira jul hemma eller hos släktingar? - hemma :)
Vad tänker du utbilda dig till,(Vetrinär)? - jag har inte bestämt ännu men det hade vart kul :)
trivs du på din hemort... - ja :)

Från: :-)

Hej läste din blogg.Häftiga saker du skriver.
ställer en fråga på din frågestund.
Varför sover du och din pappa på soffan i vardagsrummet ibland. - jag vet inte, de kanske är för att vi vill :)


/emma

Postat av: Anonym

Läste dina svar på frågestund .Ahhh kul och läsa .Love din blogg ....................

2011-12-04 @ 00:23:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: