Har många minnen <3

Emma Johansson / 10 December, 2011 - 21:32 / Allmänt

Jag har brukat umgås med en tjej som heter Hanna Brynefall förut, det var ett tag sen jag var med henne eller det var länge sen och jag vet inte varför, det tog slut. Jag har också umgåts mycket med Evelina i min klass men jag umgås bara med henne i skolan.. för mig är de jätte lätt att vara med kompisar som har samma intresse och det är jätte roligt de är så lätt att umgås då om man inte är ovänner förståss :)

Något jag kommer minnas länge de är när min familj, Linnea, Gustav, Mats & Eva var i Turkiet, de var så himla kul, fint och mysigt där. Vi började lära känna ganska många där och vi har hållt kontakten med 4 av dom, dit skulle jag vela åka igen, de är helt klart mycker bättre än Egypten.

Jag och min snälla vän Stephenie har vart skötare på en liten ponny som har flyttat från Gällivare, hon var så underbar och fin. Lilla Daisan! sötnos <3




Jag har länge vela ha en hund och så fick jag en liten Jack Russell valp förra sommaren, har en liten underbar vän som håller mig sällskap! Ellamonte's Cornetto Real Class, jag älskar dig♥




Har vart på 2 kirunafestivaler och jag var på en fredagsfinal av Idol 2010, det var så jä*la kul där, det är minnen jag kommer kommer ihåg länge <3

Johan Palm <3

Johan Palm <3

Mattias Andréasson, Erik Segerstedt och Danny Saucedo, hurrni. Danny och Mattias ska vara med i Melodifestivalen, de ska jag inte missa <3

Mattias Andréasson <3

Danny Saucedo <3

Erik Segerstedt <3

Lite minnen men de är i flera filmer..

 









/emma


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: