Ett långt inlägg!

Emma Johansson / 23 Augusti, 2011 - 22:46 / Allmänt

Jag vet inte om jag har 2 bästisar men jag har 2 stycken som jag brukar vara mest med och de är Linnea & Stephenie. Vi har många minnen tillsammans men jag ska berätta de bästa minnet med Linnea och de bästa minnet med Stephenie :) det bästa minnet med Linnea är TURKIET, vi hade jätte kul, vi badade, vi solade, vi snackade med vissa som jobbade där, vi var ute på kvällen, vi fotgraferades, asså vi gjorde mycke. När vi var påväg hem från Turkiet då hade vi satt oss i bussen och efter ett tag kom Erkan, Celal & Ali till bussen, dom skulle säga hejdå till oss men vi hade hoppat in i bussen, vi vinkade åt dom när bussen körde iväg, nu har vi kontakt med Erkan och Celal via internet och jag har kontakt med dom och Ali :) det var våran familj och Linneas familj♥




jag skriver om 2 minnen som jag tycker är bäst med Stephenie, det är IDOL & LÄGRET! Steffi följde med oss på en fredagsfinal i Luleå, vi tittade på alla idolerna, juryn, det var så sjukt kul, vi var där 12 November 2010, biljetten har jag kvar, när vi var påväg från idolarenan så såg vi Peter Jihde, vi gick fram till han så vi fick hans aoutograf :) jag har ett till minne som jag tycker är bäst, de är LÄGRET, vi gick på läger tillsammans med 5 stycken andra, Steffi hade med sin ena hund Madicken och jag hade med min hund Elvis, vi var där i 3 dagar, vi hade så sjukt kul, det vart inte bråk eller nånting, alla var glada och allt var perfekt, vi lekte lekar, vi tränade med hundarna, vi hade tävlingar, näst sista dagen skulle jag & Steffi vara med Therese och Helena i deras rum ett tag, jag och Steffi gick ner och gömde oss under varsin säng, först kom helena in, hon märkte inte oss, vi kunde inte hålla oss så vi började garva så helena märkte oss, när hon såg oss började hon att garva, jag kom på en idé, vi skulle göra samma sak med Therese! hon kom in och hon märkte inte helles oss, vi kunde inte hålla oss så vi började garva!




Nu ska jag berätta en till sak
jag vill gå på Grans och om jag får gå där då kommer jag söka. Om jag kommer söka och om jag kommer komma in då kommer jag bli sjukt glad, det kommer bli skit kul, det kommer vara ett minne som jag aldrig kommer glömma♥ om jag kommer söka och om jag kommer komma in, då kommer jag sakna min familj, Alex & Blå.







Nu ska jag berätta om mig & Elvis.
Vi köpte han när han var 9 veckor gammal och nu är han 1år, innan vi köpte honom hette han Western för att han har en väst på ryggen och efter vi köpte honom hette han Elvis. När han hade vart hos oss ett tag så hoppade han över stuprännan som vi har på gården och nu hoppar han 30cm och vi ska ställa upp i Officiella Hundutställningen i September, vi har kommit långt och vi ska komma ännu längre. 29, 30 och 31 Juli 2011 har vi vart på ett hundläger, han var super duktig♥ jag har aldirg gett upp och jag kommer aldrig att göra de, jag har ett mål,
de ska vi nå!





Nu ska jag berätta om hur jag tror att min framtid kommer att se ut
Jag kommer bo tillsammans med en kille i en lägenhet, vi kommer ha hund och jag kommer hålla på med hästar, vi komma ha en eller 2 hundar, vi kommer bo här eller i Luleå eller Kiruna, jag önskar att jag kommer bo på en stor bondgård och så önskar jag att jag kommer ha många hästar, hundar, fåglar, får, grisar, höns och lamm :)



Nu ska jag berätta vad jag helst skulle vela ändra på i mitt liv eller vad jag ångrar
Jag kan berätta om båda sakerna, jag vill inte ändra på nånting och jag ångrar en sak, när jag och pappa var i Luleå på idoladition så frågade pappa mig om han skulle fota mig och Peter Jihde och jag sa nej, jag vart säkert blyg.

Nu ska jag berätta varför jag började blogga
jag kommer inte ihåg de, men jag kan berätta varför jag bloggar. Jag tycker de är super kul och jag älskar att skriva ett och fler inlägg per dag♥

JAG ÄR GLAD ATT JAG HAR MÅNGA SOM KOLLAR PÅ MIN BLOGG, JAG ÄLSKAR NÄR JAG FÅR KOMMENTARER, FORTSÄTT MED DE♥ JAG HAR LÄNGE VELA ATT MIN BLOGG SKA VARA STOR, JAG KOMMER KÄMPA OCH KÄMPA, KOM IGEN NU, NU GÖR VI MIN BLOGG STOR :)

/emma
Postat av: denice

väldigt intressant, keep on trying sötnos!<3

2011-08-24 @ 19:24:01
URL: http://denicekarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: