Frågor & Svar

Emma Johansson / 16 Augusti, 2011 - 18:55 / Allmänt

Från: PONNYSKRUTTARNA - sandra
sv: yes du måste bli medlem då. :P '

Frågorna:

frågor till frågestunden:
hur länge har du bloggat?
hut länge har du ridit?
Svaren:
1. senast April 2010 :)
2. till jul blir de 7 år tror jag :)

Från: esmaaaas ♥♥
Frågorna:

vad heter din häst?
har du ens en häst?

anmäl dig tilll min veckans blogg
Svaren:
1.
Jag har ingen häst men jag har 3 sköthästar, dom heter Mr Blue, Super Olle och Lehigh Valley :)
2. nej :(

Från: Kajsa :)
Frågorna:

1. Berätta hur mycket emil betyder för dig!
2. Vad är det gulligaste emil har gjort för dig?
3. Brukar du umgås med emil?
Svaren:
1.
från en skala 1-10 är de 10 :)
2. jag vet inte :)
3. inte så ofta :)

Ha en bra dag!

ps. älskar din blogg!! :)

Från: sofia
Frågan: Vad tycker du om att evelina taavola ska börja i din klass? :) :)
Svaret: kul :)

Från: evve
Frågan: varför skriver du aldrig inte hur många besökare du har? du skriver ju att du svarar på allt..
Svaret: jag kanske inte har gjort de men om du frågar den frågan nästa gång så kan jag svara på hur många besökare jag kommer ha dan efter jag har svarat på frågorna :)
Från: emelie
Frågorna:

du säger att du svarar på allt, men varför håller du aldrig det du säger?

1. Varför vill du aldrig prata om ditt eget liv?
2. Har du fått din mens, och om du har fått den, har du mensvärk?
Svaren:
1.
jag kanske inte har gjort de, förlåt!
2. varför undrar du/ni de? :)

Från: anonym
Frågorna:

är du oskuld?

hur högt har du hoppat med ponny och me vem isåfall?

vem är snyggast i din klass?

brukar du umgås med emma östman?

hur bra tycker du själv att du är på att rida på en skala från 1-10?
Svaren:
1. ja :)
2. 80 centimerer, Vermina :)
3. nej :)
4. jag vet inte :)
5. jag vet inte :)
Från:
Frågan: vem är bäst och sämst i din ridgrupp?
Svaret: förra terminen red jag onsdag 18.00 till 19.00 i den gruppen är alla lika bra och ingen är dålig och den här terminen rider jag 19.00 till 20.00 så jag vet inte om jag kommer rida med alla som jag red förra terminen med så jag ska inte svara på vem som är bäst och vem som är sämst på rida i den här gruppen :)
Från: stephenie blombacke
Frågan: Vad tycker du om att vi ska leka med barnen i 4 timmar? XD
Svaret: vi har redan gjort de men det var inte kul :)


/emma


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: