Jag ska göra ett långt inlägg, jag valde allt de Steffi skrev!

Emma Johansson / 22 Augusti, 2011 - 11:35 / Allmänt

Jag ska göra ett långt inlägg, jag valde allt de Steffi skrev!

*Jag vill att du ska skriva ett långt inlägg om dina 2 bästa vänner, bästa dagen med dom.

* Hur det kommer kännas om du kommer in på Grans om du ska ens gå där, om du kommer sakna någon

*Om dig o elvis

*Hur din framtid kommer se ut, hur du tror den kommer se ut.

*Vad du skulle vela ändra mest i hela ditt liv eller ångrar.

*Hur du började blogga osv.
några saker?? ;)

jag ska börja snart, inlägget kommer komma ut ikväll!


/emma

Postat av: steffi

hej, nu är Veckans blogg avslutad, kika in o se om det var du som blev den lyckliga vinnaren ♥

KRAM steffi♥

2011-08-22 @ 14:13:32
URL: http://blombackesflikka.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: