vad fort de har gått!

Emma Johansson / 05 April, 2011 - 19:13 / Allmänt

hej! fan vad fort de har gått min klockan är redan 19:08. 8 ska jag se ett program den heter huset fullt med hundar medans jag väntar ska jag blogga för fullt! snart kommer de nya bilder. Jag ska berätta lite vad jag har gjort,jag har vart i skolan och jag har vart med Linnea. Jag skulle vara med Hanna men de blev inte för hon hade as ont i skallen,jag ska vara med henne nästa vecka. Imorgon ska jag till stallet vi har markarbete och på torsdag ska jag till Öjerbyn,jag ska inte vara i skolan på torsdag,vi har engelska prov på torsdag men jag ska göra de på fredag. Jag kommer att fota jätte mycke,alla bilder kanske kommer ut på torsdag om dom inte kommer ut på torsdag kommer dom ut på fredag.
lovar! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: