Alex och Elvis betyder jätte mycke för mig!♥

Emma Johansson / 04 April, 2011 - 22:32 / Allmänt

jag haft ganska kul i skolan idag,vi hade hamburgare i skolan idag och Felix sa emma äter häst jätte många gånger jag blev skit sur. HAMBURGARE ÄR INTE HÄST!!! och när jag hade gått från matsalen så gjorde Rasmus nånting och jag blev sur och så nöp han mig svin hårt,jag blev ledsen för de gjorde skit ont,och jag har gått in på én toa och jag låste,toalettstolen var skit äcklig men jag gick dit för att jag skulle titta hur jag såg ut etfersom jag hade gråtit. Olov kom och sa hallå eller nånting och han försökte ta upp dörren men han kunde inte för jag höll för och Sara,Maja,Olov och Evelina var där och det var mer folk där också,det var skit pinsamt när jag gick ut för vissa sa att de inte var nån där inne och jag ringde sara för att de inte skulle vara lika pinsamt,jag fick panik för det var 2 minuter kvar tills vi skulle börja,när jag hade gått ut sprang vissa där ifrån och jag smällde igen dörren skit hårt,när jag pratade med sara grät jag. Hon kan jag prata med om jag är ledsen,jag är glad för de,jag önskar att jag hade Alex och Elvis där,dom betyder skit mycke för mig. Jag älskar er!♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: