JAG HAR PRATAT MED GABRIEL :D

Emma Johansson / 19 September, 2010 - 01:00 / Allmänt

Hej!
Jag och Steffi har ringt Gabriel :D jag pratade och steffi spelade in,jag har inspelningen på min mobil. Jag frågade han om det var han som var med i idol och han sa att det var han,och jag har sakt att han var bra och han sa tack och så har jag sakt mer :D:D Efter jag hade pratat med han så började jag och steffi skrika för vi vart så glad :) 
Om nån komenterar och frågar om ni kan få hans nummer så kommer inte jag ge ut den till någon, om ni vill titta på Steffis blogg så klicka här --> www.stephenieblombacke.blogg.se

Det är ingen idé att fråga Steffi heller om ni kan få hans nummer för hon kommer inte ge ut hans nummer.









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: