JAG SKA OCH TITTA PÅ IDOL :D :D :D :D :) :) :) :) :)

Emma Johansson / 14 September, 2010 - 17:40 / Allmänt

Mamma och Pappa har beställt 4 biljetter till idol :D:D:D. Vi tog bra plattser,Steffi ska med oss. Igår har jag och steffi gjort varsin. Dom ska vi ha med oss :) Jag är inte klar med den ännu. Jag har skrivit idol på ena sidan,på den andra sidan ska det stå Sebastian,med stora bokstäver. Det är i Luleå och den är 11 november. Fan vad kul det ska bli :D:D:D:):):):):D. Jag längtar som fan. Nu ska jag gå och äta och efter det ska jag blogga,puss, ;*

Postat av: issa

du kan ju inte va helt säker på att sebastian går vidare x) då är de ju lite pinsamt om du har en skyllt där de står sebastian på?,och så är han inte ens med... >.< aiia, skrev bara min åsikt;)

2010-09-15 @ 21:00:30
URL: http://iiisabellep.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: