I LOVE IDOL <3

Emma Johansson / 19 November, 2010 - 13:01 / Allmänt

jag har inte bloggat på ett tag, nu ska ni få veta en jävligt rolig sak som jag har gjort. Jag har vart på Idol :D fan vad kul det var. Jag har filmer, dom kommer jag lägga ut. Så håll utkik, när det var paus så kom alla som har åkt ut. När programmet var slut fick jag en autograf av Peter Jihde :) det var en helt under bar kväll och natt, vara på natten på Idol och vara en hel kväll på Idol det är helt underbart <3 Jag hade med en skylt och den har jag gett bort till en av idolerna. 


Idolernas Låtval



Andreas Weise 
"Celebration"
"She's a lady"


Jay Smith
"Fly me to the moon"
"Like a prayer"


Linnea Henriksson
"I can't help myself"
"The winner takes it all"


Olle Hedberg
"Let's dance"
"Your song"


Minnah Karlsson
"Always on my mind"
"I'm so excited"



Ikväll är idolerna i Karlstad :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: