SKA LÄGGA MIN SNART!! <3

Emma Johansson / 31 Maj, 2010 - 22:04 / Allmänt

jag ska gå & lägga mig snart,fan vad skönt för jag är lite trött. Men jag måste upp tidigt imorron ;S för det är skola. jaja men det är ju inte många skoldagar kvar. Det är 8 dagar kvar! ♥ När vi har slutat sista dagen på skolan innan sommarlovet då äre SOMMARLOV!!!!!!!! <3 fan vad skönt,jag tror vi har sommarlov 10 eller 11 veckor. Fan vad skönt och slippa skolan på länge,och sen när vi börjar skolan igen då ska vi få betyg för vi börjar 8an. Då ska jag blugga mycke för jag vill inte ha IG i nått ämne. Vi fan inte hamna in på en bygglinje. Jaja men vi har ju inte betyg ännu iallafall det är ju först till hösten nångång vi ska börja ha betyg. pss.. det ämnet jag måste plugga mycke på nästa år det är no för jag har svårt att komma ihåg det som handlar om No. Jaja men ska gå & lägga mig snart,bloggar mer imorron,Gotnatt ;* ♥♥´



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: