11/5-10

Emma Johansson / 11 Maj, 2010 - 22:20 / Allmänt

Idag vart i sugiga skolan :S. Men vi hade tema dag idag så vi slapp alla lektioner idag. FAAAAN vad skönt! Jag såg mean girls och fucking åmol. Dom var bra. Sen när jag kom hem gjorde jag läxan och städade mitt rum sen for jag till steffi. Vi ringde en person :) Jag var där ett tag och så sen for jag hem och åt och fortsatte med min läxa m.m. Sen kom steffi till mig och vi har cyklat upp till kiosken och köpt mjukglass. :) Tack för en riktig bra dag steffi.


12/5-10!

Imon har jag ridlektion :) Jag vill ha min älskling Alex. Det ska bli kul med markarbete imon ;) Klockan 8 imon ska jag och rida för jag ska rida istället för Anja. Jag vill ha Alex :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: