VART HOS NEAH & GUSTAV IDAG!! ;)

Emma Johansson / 18 Juni, 2010 - 23:16 / Allmänt

jaja nu sitter jag vid pappa & mammas data och bloggar igen! Jaja men har vart hos Gustav & Neah idag,kuuul. När jag kom dit så tittade jag & nea på tv,vi tittade en film,den heter new moon. Många som har sett den säkert,jag har också sett den,en gång på bio. Fan vad den är bra. Och så har vi skrattat. Men nu är jag hemma igen. Jag chattar med ante! Imon blire stallet & åka crosing men Stig. Fan vad kul dagen kommer bli imorron. Och på söndag så vet jag inte vad jag ska göra,äre nån som vill umgås med mig dåe? Ring bara mig på mobilen isåfall. Och jag längtar jätte mycke till Måndag för då äre ridläger. KAN DET VARA MÅNDAG NU!!! :):) på ridlägret äre 2 pass ridning per dag och ett teori pass per dag och så äre ju middag och mer. Det kommer bli jätte kul. Det år i 4a dar. Vilka ska dit? och vilken häst vill ni ha? jag vil ha Alex. Hoppas jag får han. Jag ska få hälsa på Alex när han är på sommarbete hos Vendela. KUL :)













Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: