HAR VART PÅ RIDELÄGER PÅ MÅNDAG,TISDAG,ONSDAG & IDAG :D

Emma Johansson / 24 Juni, 2010 - 20:58 / Allmänt

jag har vart på ridläger i 4a dar,jag vela ha Alex men Vendela fick han och jag fick Nova men jag böt till Vermina. Igår på ridlägret gjorde vi en tävling med Carola & Anneli. Den gick till så här. Man skulle vara i 2 lag och så var det ett hinder i varje lag man skulle springa och hoppa över det och sen skulle man springa till en vatten hink stoppa ner skallen och plocka upp et äpple som var i hinken och sen när man hade gjort de skulle man springa till en skål som inehöll mjöl för mitt lag och socker för det andra laget för sandra tror jag inte tålde det mjölet vi hade och så skulle man leta en sockerbit och ta upp det och spotta ut den och man skulle ha händerna baki ryggen och det skulle man ha när man försökte ta upp äpplet också. Och sen skulle man springa tillbaka och så var det en kon nånstans och så skulle man snurra 10 varv runt den och så sen springa tillbaka och man skulle hoppa hindret igen. Det var jätte kul :) i mitt lag vare Simon och så tror jag det var Nike & Alva också. Och lite inatt har Simon & hugo sovt i mitt,Sandras & Vendelas rum. Jag låg i Vendelas säng & vendela var också i hennes säng och så somnade vi och Sandra var i sin säng och hon somnade också där men jag tror hon somnade sist av alla. Och simon låg i min säng och han somnade också och Hugo låg i sängen under Vendelas säng och han somnade där och så sov vi men inte hela natten. Och idag har vi ätit tacos. Idag har vi tävlat i Dressyr & Hoppning,jag hoppade 80cm och det gick jätte bra. Och dom slog ihop poängen från dressyren & hoppningen och den som fick flest poäng kom 1a och fick en blå guldig rosett. Och jag kom 1a och fick en blå guldig rosett. Vi har gjort jätte mycke på ridlägret :):) Det har vart kul.

Jag kan lägga in en bild på min blåa guldiga rosett som jag fick idag :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: