HAFT BESÖK IDAG!

Emma Johansson / 27 Juni, 2010 - 23:30 / Allmänt

Vi har haft besök av min syrra Linda och min andra syrra Sara och min brorsa Ante och hans söta hund den heter Gaston kan lägga upp en bild på den imorron,FAN VAD SÖT DEN ÄR! och så var det en annan kille också tror det var Antes kompis,Hans tror jag han heter. Dom var hos oss ett tag. KUL! Men nu sitter jag vid min data och är inne på min msn! om det är nån som inte har mig på msn så komentera inlägget. Också är jag ju inne på min blogg,vem har en blogg,den som har en skriv vad den heter. Vill se den :) Jaja men vet inte vad jag ska göra imorron ska höra med syrran om jag kan vara med henne. Ska gå lägga mig lite senare och jag ska SMSA så skriv förfullt. Så jag kommer finnas på min mobil skiiiiiit länge!! Vem har mitt nummer? Komentera om du hare eller inte, ;) jaja men jag tror jag skulle lägga ut bilderna på Dogge & Fia idag på bloggen men jag göre imorron istället. Jaja men jag bloggar mer imorron,Puss, ;*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: