JAG ÄR JÄTTE NÖJD MED DET JAG HAR FÅTT :D

Emma Johansson / 27 December, 2010 - 13:11 / Allmänt

Hej ! Jag har inte bloggat på ett tag men jag ska ändra på de, nu ska jag blogga för fullt. Det har vart jul för 3 dagar sen. Jag är jätte nöjd med mina julklappar. Jag har fått en ny mobil, pengar, kläder, presentkort på Kicks, 2 skivor, Agility grejjer, toffee, en tavla, en mp3, och två almenackor. Jag har fyllt år igår, jag har mått massa presenter igår och en i November. Det jag fick i November var att fara på Idol. Det jag 26/12 var pengar, ett refill kort, 2 lotter, en spargris, godis, ett schabrak och ett halsband. Igår for jag,emil,pappa och Linnea på stan, jag och Linnea var på Kicks och på Lindex. Jag har köpt ett nagerlack, en smink väska och en lypsyl på Kicks, på lindex har jag köpt en halsduk och servetter.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: