ELVIS HAR HOPPAT EN BANA PÅ 8 SEKUNDE OCH 7 HUNDRA DELAR

Hej! Jag har vart på en promenad med min underbara hund,när vi kom hem igen hoppade vi några gånger,han var jätte duktig. I förrgår kanske de var när Elvis hoppade en bana på 8 sekunder och 7 hundra delar,SNACKA OM ATT HAN ÄR DUKTIG. Till sommarn ska jag använda mina agility grejjer,jag har fått en ring,slalom pinnar och ett vanligt hinder. Jag kommer fota dom,bilderna kommer komma ut på bloggen. Jag har skickat ett sms till Marie,jag har skrivit så här "kan Elvis få träffa Freja imorgon ? :)" Jag hoppas jag får ett svar. Jag bloggar mer snart.


Om ni klickar på bilden kommer ni till min hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0