IDAG ÄR DET VALPKURS.

idag har jag valpkurs,fan vad kul. Halva lektionen ska vi vara göra roliga saker och halva tider ska vi ha teori, det kommer bilder från valp kursen idag :D jag har lärt han vacker tass och gimifive och pappa har lärt han ligg :) Han kan sitt,ligg,vacker tass,stanna, gimifive. I bilen har vi en bur,jag ska fota den och lägga in den påp bloggen. Just nu ligger Elvis i sin korg och sover,han har fått en kudde av mig,den ligger han på. Jag bloggar mer sen, puss, ;*






jag älskar dig Elvis <3





Kommentarer
Postat av: Elvis uppfödare Mari

Hej du rara tjej, vad jag är glad att jag sålde lille (Western)Elvis till just er. Det värmer så i mitt hjärta att han fått en sån toppenfamilj <3. Är in nästan dagligen och läser om hans äventyr. kram på dig och härligt att du aktiverar honom så mycket, han kommer att bli en mycket trogen vän..

2010-10-08 @ 20:23:27
URL: http://www.ellamontes.se
Postat av: emma

när mamma var ute med han idag då hade det kommit snö då var han helt tokig,han älskar och vara ute när det är snö. Han är så otroligt underbar <3 Jag älskar han.

2010-10-11 @ 22:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0