ELVIS ÄLSKAR ATT MYSA I SOFFAN! :D

tja tja bloggeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! just nu ligger min lilla älskling i soffan och myser, direkt efter jag kom hem från skolan så skakade jag hans bädd och hans bädd dya och hans mysiga gråa filt och hans filt som han har i soffan och hans filt som han har i sin bädd och så böt jag vatten och hållde på med hans leksaker. När jag var klar med det fixade jag så jag hade med mig en bajspåse och mer och sen gick jag på en promenad med Elvis, vi gick förbi skolan och upp för smålis och förbi dom där vars man slänger grejjer och sen gick vi förbi kiosken och sen gick vi ner för smålis och sen gick vi förbi gammla konsum och sen gick vi hem :D han vart tokig när vi kom hem, han hoppade på mamma när hon låg och vila på våran soffa, hahahahahahahahahahahahahahahahahaha :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0