Inget bloggande igår, sorryyy :)

Emma Johansson / 06 Oktober, 2013 - 16:33 / Allmänt

Lördag:
 
Packade och så hämtade brorsan upp mig och Emil och så for vi och handlade lite godis, en dricka och cigg till syrran och så hämtade vi upp thai mat och sen körde han mig till Kilvo. Sov där inatt, vi var uppe länge, Sara somnade inte fören på morgonen, haha! vi har snackat och skrattat som vanligt. Vi har alltid så roligt :)
 
Är nu hemma och har tagit en dusch, ska klä på mig och sminka mig lite och sen ska jag käka varm och god köttsoppa, muuums :) hörs sen <3
 
Tack för att ni hängde kvar och kikade in här igår fast jag inte bloggade, ni är grymma! :)
 
 
Postat av: linda

Du borde ju skriva å berätta om de roliga som hände i lördags; ) hihihihihihigigi

2013-10-07 @ 13:31:55


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: