Världens bästa mamma fyller år idag, Grattis <3

Emma Johansson / 15 November, 2013 - 12:16 / Allmänt

Onsdag:
 
Vi hämtade upp syrran för hon skulle följa med mig till ett ställe jag inte behöver skriva ut här, tack för att du följde syrran, det var guld värt. Efter de snurrade vi runt och käkade pizza på Manuella, rolig kväll med andra ord <3
 
Torsdag, alltså igår:
 
Jag var ledig från skolan så jag sov ut och skönt va de, pluggade lite, gjorde bort 2 uppgifter, en ska vara klar nu på Måndag tror jag och en 27:e men båda är bort gjord, härligt! :)
 
Fredag:
 
Nu är det Fredag och världens bästa mamma fyller år idag så kommer massa folk hit idag, roligt roligt och så är det Idol klockan 19.00 idag, heja Kevin! :)
 
Vad ska ni göra idag? :)
 

Uppdates kommer under dagen så häng på ;)
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: