Sista dagen i i November :)

Emma Johansson / 30 November, 2013 - 15:09 / Allmänt

Halloj! hade en bra Fredag, kort skoldag som gick jätte bra, efter skolan gick jag till Fammo, käkade dannesmat och när jag hade vart där körde mamma mig till stallet, red Fabbe på lektionen och det gick hur bra som helst, han var super duper fin, på kvällen va de Idol och min favvo är i finalen, fyfan vad nice! :) fick mina parfymer, body lotions igår också och min underbara iPhone5S :D
 
Nu är det Lördag och jag har duschat och fixat mig iordning, senare idag hämtar Linda upp mig och så ska vi hämta mat från thai och så drar vi till Sara i Kilvo sen och käkar och sjunger Sing Star, blir en grym kväll, vad ska ni göra idag då? :)
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: