26 December, exakt 1 månad kvar tills jag är 17 <3

Emma Johansson / 26 November, 2013 - 18:18 / Allmänt

Tjaaaaa! redan Tisdag, hade en bra Måndag, pluggade lite grann, snackade med syrran & tittade Paradise Hotell. Idag har jag haft en kort skoldag + att de va möte om min engelska klockan 13.00. Har pluggat lite engelska och till provet vi ska ha med Marie imorgon, ska fortsätta med det snart och klockan 22.00 är det Paradise Hotell, nice! imorgon är det Onsdag, börjar dagen med skola och så blir det stallet, hopptränar klockan 17.00-18.00, efter stallet far jag till Linda direkt och då blir det en kväll med systrarna, blir riktigt nice det, ledig från skolan Torsdag, blir att plugga historia och samhälls då och så ska det fixas i rummet och så, blir en grym Fredag och helg, längtar som tusan, vad ska ni göra ihelg? :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: