Att ha en sån bror som du betyder otroligt mycket ♥

Emma Johansson / 31 Mars, 2013 - 21:35 / Allmänt

Alla stunder vi har haft betyder otroligt mycket, alla bråk vi har haft kommer jag inte ihåg, det har vart så många, skojjar inte när jag säger att vi bråkade nog varje dag när vi var små, men det gör syskon, det betyder inte att man hatar sitt syskon, man älskar sitt syskon. Är så otroligt glad att jag har en tvillingbror som du, finns alltid för mig när jag behöver dig, ja, du är en bror som inte alla har men jag vet att jag har en sån bror och kommer alltid att ha det och det är jag så otroligt glad för och det betyder otroligt mycket för mig. Jag kommer alltid, ALLTID att finnas för dig, du betyder otroligt mycket för mig och det kommer du alltid att göra, love you brorsaaaaaan ♥

Postat av: :

:D Fin bild

2013-03-31 @ 23:34:38


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: