21.07

Emma Johansson / 13 Mars, 2013 - 21:07 / Allmänt

Tjena Moss! började 10 idag också och slutade 4, for direkt till stallet och red lektion, hade hoppträning idag :) praoar ännu på Lindex och kommer göra de i 7 dagar till och herregud vad jag trivs, har mycket att göra och det är så snäll personal, älskar verkligen att praoa där, tog lunch senare idag, jag & Linnea gick och luncha på thai, dom har riktigt god mat där, har vart en bra dag :) köpte en super snygg tröja på Lindex som jag är kär i, riktigt fin och så fick jag hem min filt med ärmar som är jätte fin, en riktigt bra grej :) vad har ni gjort idag då? :)
saknar piteeeeeeeeeee <3
Postat av: Amy

Hur gick de på hoppträningen?

2013-03-14 @ 06:27:36


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: