SORRY, SORRY, SORRY!

Emma Johansson / 22 Juni, 2013 - 00:44 / Allmänt

För den kassa uppdateringen men har haft en bra midsommarafton. Har mest tagit det lugnt faktiskt, min farbror och fammo kom hit och käka och sen for jag bara iväg en liten snabbis på kvällen. Imorgon (Lördag) blir det nog att vara med Evelina och så ska jag på min första sånglektion klockan 3, nice och så himla roligt <3 sen så far vi till sikis och hälsar på Mats och Eva. Förresten så kommer min blogg göras om helt, Anna Form ska fixa den, så himla roligt. Håll koll, beställde den igår så vet inte riktigt när den är klar :) spännande.
 
Nu ska jag fortsätta lyssna musik och sitta framför datan innan jag fixar mig för sängen sen är det hopp i säng och hålla på med mobilen innan jag ska sova, godnatt :)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: