18.22 Onsdag :)

Emma Johansson / 10 Juli, 2013 - 18:22 / Allmänt

Min Tisdag:
 
Igår jobbade jag från halv 7 till kvart över 3 typ, gjorde inte så mycket igår faktiskt, städade rummet också så det blev rent och snyggt och så tog jag de lugnt på kvällen, satt vid datorn och lyssnade musik :)
 
Onsdag idag då! har jobbat idag också, jobbar min sista dag imorgon sen är jag också ledig, så skönt det ska bli. Är ledig till 26 Augusti och så far jag till Luleå på Fredag på Rix Fm och tittar på Danny Saucedo, Anton Ewald, Robin Stjernberg, Zara Larsson, Eric Gadd och Agnes Carlsson. Danny, Anton & Robin ska också signera så kommer träffa dom innan dom ska upp på scen. Så kuuul :D kommer bli en dag jag aldrig kommer att glömma, längtar jätte mycket, vill att det ska bli Fredag nu :D
 
Har tagit en dusch och tänker nog fa till gojjan sen och köpa slash (stavning) riktigt gott, med 3 olika smaker, haha :) vad ska ni göra ikväll då? :)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: