Godnatt på er! :)

Emma Johansson / 04 Januari, 2013 - 01:46 / Allmänt

Tjabba! lilla jag är ännu vaken, haha! har ju vart med Linnea och har suttit och tittat rosa på datorn, tänker faktiskt gå och lägga mig strax för jag ska upp tidigare imorgon också för jag ska följa med Linnea när hon ska fylla på sitt busskort :) men på lördag, då ska jag sova hur länge jag vill och det kommer nog bli länge, haha! :) jag ska passa på att sova lördag, söndag och måndag för skolan börjar igen på Tisdag och då ska jag upp vid 7 :(
 
Godnatt på er, jag hoppas ni har haft en grym Torsdag, det har jag haft och tack för fina kommentarer och för bra statestik, ni är grym! ♥
 
Ett ställe jag aldrig glömmer, ett ställe jag älskar & ett ställe jag vll tillbaka till.
Turkiet!♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: