1 Januari 2013

Emma Johansson / 01 Januari, 2013 - 14:06 / Allmänt

Hejsan! nu är det ett nytt år och det här året kommer bli grymt. Steg upp riktigt sent idag, steg upp efter 1 haha men man ska passa på när man får sova. Har fikat och tittat Big Brother och tänker hoppa in i duschen starx. Hur firade ni nyår då, var ni hemma med familjen eller var ni ut och hade roligt med kompisar, berätta :) jag och brorsan for till kusinen och spelade spel med henne och Sara, riktigt kul. Roligt spel också :) när vi kom hem sköt vi upp lyktor, vi hade inga raketer iår. Nu är de 1 Januari 2013! har ni planerat vad ni ska göra iår? :)
 
Postat av: LINA

Firade med en familjemedlem nyår ,i år ska jag resa en hel del tror jag bla till Norrbotten sen ut och roa mig såklart :) .

2013-01-01 @ 15:11:01


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: