stalldag, mysigt!♥

Emma Johansson / 30 September, 2012 - 17:23 / Allmänt

Halloj! for till stallet vid 1 och jag har mockat, spånat, sköljt Moonis ben, bytt vatten och fyllt morgon, kväll och lunchpåsarna och jag har fått skritta han. Söt ponny är han. Julia och hennes pappa körde hem mig och de var Julia som satt framför ratten, du är fan duktig på att köra Julia! :) sen ska jag och mamma ta en promenad med gossen och jag hoppas att de inte regnar, gillar inte att vara ute i regn. Klockan 8 börjar x factor och efter den börjar ett spännande avsnitt av Beck. Har pluggat AM idag och jag ska göra provet imorgon klockan 11.00 så jag måste sluta tidigare från naturkunskapen :) resultatet får ni såklart veta imorgon och jag hoppas verkligen att jag klarar de, annars kommer jag gråta floder, haha nej de ska jag inte för jag ska fan till skolan efter och jag vill inte se förjävlig ut :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: