Jag längtar tills jag får allt hem :D

Emma Johansson / 18 September, 2012 - 11:20 / Allmänt

Halloj, kommer ha roligt på rasterna och blogga kommer jag att göra i skolan, vi har fått våra datorer idag, riktigt nice (y) börjar klockan 12.00 och då har vi Marie igen, tror inte vi har nå klassråd idag, isåfall slutar vi tidigt idag. När jag kommer hem ska jag käka nått och blogga och sen går jag på en promenad med gossen, innan jag ska käka middag ska jag plugga sten hårt till AM provet jag ska göra strax, ska göra de 1 oktober och jag ska f*n klara de den här gången :) jaha, vad ska ni göra idag då? ikväll kommer jag mysa mycket, ska äka gott och jag ska titta x factor, de programmet är jätte bra och Sebastian Krantz är vidare i tävlingen, jag är jätte glad :D
 
Jag har vart med i en tävling och jag har vunnit en VIP opel sommarpåse och en signerad Eric Saade poster, jag längtar tills jag får allt hem :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: