Gonatt och sovgott :)

Emma Johansson / 09 September, 2012 - 23:22 / Allmänt

Den här söndan har vart bra. Jag har vart ute med min underbara hund, har gjor lite på ett skolarbete men ska forstätta imorgon på lektionen, har tittat x factor och ska strax lägga mig i sängen för imorgon är de skola. Imorgon kommer jag att blogga mycke från mobilen eftersom jag har skola till 16.30 så mobilblogga kommer jag att göra. Godnatt och sovgott, jag hoppas att ni har haft en bra söndag och helg och jag hoppas att ni kommer ha en bra Måndag, puss på er <3
Postat av: Norrland

Så fint du skriver i din blogg ,Själv har jag legat sjuk hela helgen .Så inte har jag gjort mycket...HA en bra vecka

* ჱܓ♥ *
(¯`•.•´¯)
*`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´
`•.¸.•´ ♥ ჱܓ♥

2012-09-09 @ 23:35:31


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: