Godnatt och Sovgott alla, jag hoppas att ni har haft en bra dag <3

Emma Johansson / 04 September, 2012 - 22:36 / Allmänt

Hemma. Jag och mamma for till Moffa och fikade för att Anna Lena fyller år idag, Grattis :) ska strax börja fixa mig för sängen och vi ska säkert titta Robinson, de har vart klockan 8 till 9 men vi har spelat in den. Imorgon är det en ny dag, de är Onsdag, börjar klockan 8 eller lite efter 8, tittar på schemat sen, slutar 12.10 (y) ska gå med hunden om de inte regnar så mycke och så ska jag fortsätta med min skoluppgift, efter jag har käkat middag far jag till stallet, har ridlektion klockan 19.00 till 20.00 :) jag fick ett sms av Julia idag, jag kan inte följa med till Piteå eftersom att de får inte plats i stugan men jag kanske ska följa med när hon ska till Luleå. Det är guldhund på Lördag men ska inte tävla, ska vara där och hjälpa till, titta och fota :)
en gammal bild på mig. Godnatt och Sovgott alla, jag hoppas att ni har haft en bra dag <3
Postat av: Anonym

(͡๏̯͡๏)(͡๏̯͡๏)✫ ✫¸¸.·´¯`✫
( , ,)( , ,) ✫
´¯**´¯`✫ .✫¸¸.·´¯`✫

2012-09-04 @ 22:50:08


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: