16.43

Emma Johansson / 05 September, 2012 - 16:43 / Allmänt

Hejsan. Onsdag idag. Har inte slutat skolan så sent idag heller, mycket skönt. Efter skolan körde pappa mig till stallet, jag fixade åt Moonis efter de gick jag till frasses och käkade en liten stripsmeny och innan jag och mamma for hem handlade vi lite grann på Coop. Vi var hemma ett litet tag och sen for vi till konsum och hämtade ett paket med gympakläder och gympa skor. Efter jag har käkat middag far jag till stallet, rider lektion klockan 19.00 till 20.00 :) ikväll ska jag käka nygräddade bröd och titta Robinson, innan de ska jag ta en varm dusch. Vad har ni gjord idag och vad ska ni göra senare? :)

21 september hoppar jag på bussen för att åka till Luleå och hälsa på min underbara kusin som flytta in om ett tag <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: