12.58

Emma Johansson / 02 September, 2012 - 12:58 / Allmänt

Hejsan! idag har jag inte sovit så länge. Har vart på BHK malmen och tävlat i Junior Handling med Elvis. Det gick bra, jag är nöjd. Har käkat nudlar och blåbärspaj och ska strax stoppa överkastet, filten och kuddarna på sängen innan jag sätter mig framför datan igen, ska plugga till AM provet. Har gjorde 2 gånger men har inte fått godkänt, har tagit en liten paus från pluggandet och de har vart j*vligt skönt. Den här helgen har vart bra, i Fredags var jag i skolan och for till stallet med Madde direkt efter skolan. Jag red i min hoppgrupp och igår sov jag ut och jag var med mamma på coop och dollar. Idag har jag ju tävlat med hunden och ska plugga till AM provet, ska duscha, ska käka middag, ska lägga mig tidigt idag eftersom vi har en inventering på coop imorgon, ska käka frukost där så jag ska vara där 05.30 på morgonen, tidigt va? men jag får betalt för de så de är fan värt de. Vad har ni gjort i helgen? :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: