12.31

Emma Johansson / 04 September, 2012 - 12:31 / Allmänt

Hejsan. Har inte alls vart länge i skolan idag, vi slutade till och med tidigare än de stog på schemat, men är inte sur för de, mycket skönt. Vi fick en uppgift jag har börjat på i skolan idag och de som är så roligt med de är att den ska göras på datorn, mycket roligare att göra skoluppgifter på datorn är för hand. Asså vi kommer få varsin data, så himla nice. Längtar tills jag får den i mina händer och så längtar jag tills jag får ett skåp så slipper jag bära på min ryggsäck hela dan dom dagarna jag har idrott. Vad händer idag då? jo, jag ska och träffa helena på BHK malmen halv 4 om det inte forstätter att regna, ska och käka tårta med mamma hos moffa för Anna Lena fyller år och så ska jag mysa framför robinson ikväll. Ska om ett tag ta fram min skoluppgift och sen ska jag sätta igång. Ska göra så mycket som möjligt om jag inte gör klart det för då slipper jag göra de på Måndag, vi har tid då också att göra de och så ska vi lämna in den då, gör nog resten idag så slipper jag göra klart de på lektionen på Måndag :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: