Freeeeeedag idag! :D

Emma Johansson / 23 November, 2012 - 17:36 / Allmänt

Förlåt, förlåt, förlåt för att jag inte har bloggat så mycket! Idag har jag slutat tidigt från skolan, vi hade ingen NK och så hade vi matte prov, jag klarade de :) efter skolan for jag och pappa och köpte korv i baguett och en dricka och sen körde han mig till stallet, har släppt ut en söt ponny och borstat han lite och så har jag ridit Fabbe i min hoppgrupp och han var super duktig, han var pigg :) söt ponny du är Fabbe <3 just nu sitter jag här och bloggar, ska strax slå på muusik och senare ska jag och Linnea gå en promenad med Elvis och klockan 20.00 sitter jag i soffan, X Factor börjar då, lycka till ikväll Isak, glöm inte att rösta på han, han ska vara kvar i tävlingen <3
099-414 02 och skicka Isak till 72 400 ♥
Du är grym Isak <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: