fint väder, så himla skönt :)

Emma Johansson / 07 Maj, 2012 - 16:24 / Allmänt

jaa, igår var de 6 maj och de snöa men nu är de som de ska, de är 7 maj och de är fint väder :) jag hoppas all snö är borta strax :) jag vill ha sommmmmmmmmmmar :) har pluggat lite och så har jag vart på en hundpromenad med min fina :) ska åka till stallet kvart över 5 för de är us möte halv 6 :) Therese kommer på kvällen och hämtar hennes korvar och helenas korv, jag har ju sålt korv :)

imorgon är de Tisdag, ska plugga och jag ska baka till uppis :) på Onsdag ska klassen på en teater och så blir de stallet efter jag har ätit. På Torsdag ska jag plugga igen till No provet vi har på Fredag och klassen ska till aitik, de blir Big Brother och Let's Dance på torsdagkväll. Let's Dance är den här torsdan också för de är hockey och på Fredag blir de stallet och myyyys på kvällen :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: