har haft en underbar dag :)

Emma Johansson / 08 Mars, 2012 - 23:27 / Allmänt

Hej! de har vart en underbar dag. Jag och pappa hat vart på Dundret, de var skit kul jag, jag, mamma och pappa har vart och käkat på frasses, linnea följde me och så har vi handlat när vi var klar körde mamma och pappa oss till Moffa, där stannade vi tills jag och Linnea skulle gå till Bowlinghallen. De var fulld ända tills jag och Linnea for hem, då ringde Steffi men de var ändå ingen idé för oss att fara och bowla för vi skulle inte hinna bowla länge.

Imorgon är de Fredag, ska fara till stallet efter 11, ska rida lektion klockan 1 och efter stallet ska jag fara på Coop eller Ica, ska handla chips, godis och så ska jag och Linnea hyra en film. Senare imorgon ska moffa hämta mig, Linnea och Emil för vi ska fara till han och käka Tacos och på kvällen ska vi titta film, vi ska titta The Voice Sverige och vi ska äta gott. Mamma och Pappa ska fara på en fest i Kiruna så Linnea ska sova hos mig, roligt ska vi ha. Kommer bli en underbar dag. Vad har ni gjort idag? :)
Postat av: :-)

Vilken kul dag du kommer få imorrn,Själv ska jag inte gör mycket denna dag och inte helg heller . Jo föresten ska kolla lite hotell och flygresor funderar att åka upp till gällivare framöver och ha lite skoj där uppe .Och ev kolla på nå ridhus där uppe .Ha en trevlig dag och hoppas du och din familj får det trevligt .

2012-03-09 @ 00:18:43


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: