Jag ska göra massa roliga saker den här sommaren :)

Emma Johansson / 25 Juni, 2012 - 21:58 / Allmänt

Min familj och Mats, Eva och Linnea ska fara till Piteå 15 Juli till 22 Juli. Vi ska bo där i en vecka. Vi kommer ha jätte kul. Massa bilder kommer komma ut på bloggen. Vi ska fara in till Luleå och då ska jag gå in på Hööks. Den här sommaren kommer vara jätte rolig. Vet ni vad jag ska göra på lördag? :) jag ska på Kirunafestivalen med Sara och Linda, kommer att komma massa bilder. Jag ska göra massa roliga saker den här sommaren :) vad ska ni göra? :)
Postat av: Sommar längtan

Wow Pite gu va kul ,Vart dit några ggr jag också.Ska ut och roa mig mycket i sommar .Kommer åka till gällvare också för har vart där förut och tycker om den platsen.Hoppas du får super duper kul I pite :)))))

2012-06-25 @ 22:29:42


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: