22:44

Emma Johansson / 12 Januari, 2012 - 22:44 / Allmänt

har vart i stallet med Madde, hon mockade och sopade medans jag borstade honom, sen gick vi och hämta spån, vi fyllde spån sen gick vi och fyllde mat :) Julia har ridit klockan 8, jag hoppas de gick bra :) snart ska jag klä på mig mina natti kläder och sen ska jag hoppa i säng och titta på Ponnyauten. Imorgon är de Fredag, börjar klockan 09:45 och slutar 13.40, ska fara till stallet direkt efter skolan, ska hoppa i hoppgruppen och fixa till Blå, Madde ska också dit, ska fråga om hon kan fota isåfall kommer de bilder imorgon och så ska jag fråga om hon kan fota mig med Alex i boxen och Blå i boxen :)

en bild från när jag och Madde var och red i sakka, jag red hästen längst fram till höger och madde red fuxen näst längst bak :)

Postat av: sandra

kan du inte berätta om din familj och lite om varje person i din familj. Vad dom gör, vart dom bor, om dom bor hemma, vilken ålder, har nå djur eller barn eller pojkvän/flickvän. hade varit roligt om du hade gjort det och lagt ut en bild på varje person :)



Fin blogg :D

2012-01-13 @ 18:33:30
Postat av: Amanda

Hej Emma!

Det är jag som frågade om André skype, kan jag få dig på skype? svara så fort som möjligt!

Ha det bra!

Kram<3

2012-01-13 @ 20:39:14
URL: http://amandazcarlsson.bloggo.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: